CONGRESUL
Congresele reunesc de obicei participanti din mai multe tari, sunt cele mai costisitoare din punct de vedere al solicitarii. Este nevoie de o echipa solida de P.R. care sa fie capabila sa acopere un front de lucru de proportii considerabile. In primul rand, participantii nu au in comun decat obiectul principal de activitate sau tangentiale. Ei vorbesc limbi diferite (lucru pentru care este nevoie de traducere in casti, daca nu se convine asupra unei singure limbi de prezentare). Avand caracter international va fi nevoie de servicii complete de cazare si masa si mai ales de unele de 4**** sau 5 *****, pentru ca peste tot in lume, tinuta business presupune calitate si lux. Este timpul ca si romanii sa inteleaga acest lucru. Congresul comunica de obicei teze ce trebuie sustinute stiintific la un nivel inalt, el are de cele mai multe ori o eticheta dupa care se conduce. Sigur ca trebuie moderat de catre o persoana complexa (cu umor, o inalta tinuta intelectuala, dar si carisma). Din pacate, insa, presa le ocoleste tocmai datorita caracterului lor de comunicare restrans ca arie de acoperire; interesul masei nu este indreptat spre el si daca firma organizatoare nu este suficient de abila, presa poate ocoli congresul in favoarea unor stiri comune dar de mai larg interes.
Noi va construim scenariul
si regia, dar aplauzele le primiti Dumneavoastra!
Echipa noastra va poate ajuta sa:
» anticipati reactia opiniei publice
» analizati feed-back-ul
» gasiti solutii manageriale
» stabiliti programe de relatii publice
» evaluati aceste programe
» monitorizati presa si relatia cu mass-media
» coordonati comunicarea interna
» coordonati organizarea evenimentelor
» identificati problemele interne si externe beneficiati de cele mai frumoase si potrivite decoratiuni
"Filmari - serbari in gradinite si scoli, DVD-uri personalizate cu numele si fotografia copilului si ale doamnelor educatoare/invatatoare. Numai 15 ron/pachet/copil"